Altero.lv peļņa pērn pārsniegusi pusmiljonu eiro

Altero.lv kredītu salīdzināšanas platformas peļņa pērn sasniegusi 542,4 tūkstošus eiro. Peļņas rezultātu ietekmēja atpazīstamības pieaugums, jaunu partneru pievienošanās platformai, kā arī jaunu informācijas tehnoloģiju produktu ieviešana. 2018. gada tīrā peļņa salīdzinājumā ar 2017. gadu pieauga 6,4 reizes, un uzņēmuma rentabilitāte 2018. gadā veido 37,32%.

2018. gadā izsniegto kredītu apjoms ar Altero.lv kredītu salīdzināšanas platformu sasniedza 26,5 miljonus eiro, savukārt, kopējā kredītu izsniegšanas summa kopš Altero.lv darbības sākuma sastāda 40,5 miljonus eiro. Klienti priekšroku dod patēriņa un auto kredītam, galvenais patēriņa kredīta mērķis ir mājokļa remonts un esošo kredītsaistību apvienošana.

Altero.lv kredītu salīdzināšanas platforma ir strauji augošs startup fintech uzņēmums, kas dibināts 2016. gada jūnijā, un kopš šī brīža jau 58 639 Altero.lv klientu ir salīdzinājuši kredītu piedāvājumus. 

Altero.lv līdzdibinātājs Artūrs Kostins: “Baltija ir mūsu nākamais solis uz izaugsmi. Šobrīd esam veiksmīgi uzsākuši savu darbību Lietuvā, un līdz šī gada beigām plānojam ienākt ar savu produktu Igaunijā”.

Apdrošināšanas brokeris

Mēs esam strauji augošs fintech startup uzņēmums un meklējam komandā Apdrošināšanas brokeri. Ja Tevi aizrauj apdrošināšana un darbs ar klientiem, esi laipni aicināts mūsu komandā.

Iegriez Laimes ratu un LAIMĒ!

Altero savas 6 gadu jubilejas ietvaros piedāvā Tev iegriezt LAIMES RATU, laimēt dāvanu karti vai piedalīties lielajā izlozē 1500 EUR vērtībā!

Aprīļa finanšu horoskops 2022. gadam - astroloģiskā finanšu prognoze

Uzzini, ar ko katram no horoskopa zvaigznājiem finanšu jautājumos jārēķinas Aprīlī!

Pēdējās nedēļās cilvēku vēlme aizņemties samazinās un atkal pieaug

Pirmajā nedēļā kopš kara Ukrainā interese par aizdevumiem kredītu salīdzināšanas platformā "Altero" samazinājās par 21%, izņemot kredītu refinansēšanas un pārkreditēšanas produktus. Līdzīgas tendences ir vērojamas arī Lietuvā un Igaunijā. Taču visās Baltijas valstīs jau devītajā dienā pieprasījums pieauga. Otrajā nedēļā, samazinoties panikai, tika novērots 6% kāpums.