Aptuveni divas trešdaļas kredītņēmēju pārmaksā uz augstu likmju rēķina

Straujā kreditēšanas nozares attīstība un nepieciešamība ātri pieņemt lēmumu mazina patērētāju piesardzību, izvērtējot tirgū pieejamos aizdevumu piedāvājumus, tāpēc gandrīz gadu Latvijā darbojas aizdevumu salīdzināšanas platforma Altero.lv, kas palīdz ātrāk izvērtēt tirgū esošos piedāvājumus. Tā darbojas pēc līdzīga principa kā jau ierastie salīdzināšanas rīki, piemēram, salidzini.lv vai octas.lv.

Altero.lv ir inovatīvs finanšu tehnoloģiju (FinTech) uzņēmums, kas nodrošina bezmaksas aizdevumu salīdzināšanas pakalpojumus. Tā sadarbības partneru vidū ir Citadele, PrivatBank, Bigbank, TF Bank, Aizdevums.lv, InCredit Group, Inbank, Credit24, Money Express Credit, VitaCredit, , NordCard, Motoro, Mogo un citi.

«Esam pieraduši salīdzināt sadzīves tehnikas, mobilo tālruņu vai apdrošināšanas cenas, tāpēc loģisks šķita solis nodrošināt arī aizdevumu salīdzināšanas iespējas, kas parāda bankas gala lēmumu konkrētam klientam. Tas padara tirgu caurspīdīgāku, klientiem saprotamāku un mudina arī nozares spēlētājus ar lielāku atbildību izturēties pret aizņēmējiem un sadarbības nosacījumiem.

Salīdzināšanas platformu Altero.lv līdz šim izmantojuši aptuveni 10 000 klientu. 20% no tiem vēlējās aizņemties līdzekļus auto iegādei, 68% bija nepieciešams patēriņa kredīts, bet 12% vēlējās pārkreditēt savas esošās saistības ar mazāku procentu likmi, nekā līdz tam. Uzņēmuma apkopotā statistika liecina – aptuveni 65% klientu bija aizņēmušies vai plānojuši aizņemties pie dārgāka aizdevēja, nekā iespējams. Šie dati nav iepriecinoši, bet nepārsteidz. Latvijā darbojas nedaudz vairāk nekā 60 kreditēšanas zīmoli, līdz ar to klientiem ir ļoti viegli apjukt plašajā piedāvājumā. Bieži līdzekļi ir vajadzīgi ātri, salīdzināt un izprast atšķirību starp vairākiem kredītdevējiem nav viegli, tāpēc nereti klientiem sanāk pārmaksāt.

Neraugoties uz to, ka praksē joprojām vērojami steigā pieņemti lēmumi un maldīšanās plašajā piedāvājumā, klientu attieksme un gaidas pamazām mainās. Kā liecina Altero.lv veiktais pētījums par izmaiņām patērētāju prasībās pret aizdevēju, pamazām pieaug to pakalpojuma sniegšanas aspektu nozīmība, kas saistīti ar godīgu un atklātu sadarbību, bet mazāk būtisks kļūst kredīta piešķiršanas ātrums un spēja saņemt kredītu pat ar sabojātu kredītvēsturi. Procentuālajā skalā kā būtiskākais faktors aizdevēja izvēlei ir godīgas un saprātīgas procentu likmes (85%), kam seko skaidri līguma noteikumi (66%) un elastība (51%). Turpretī samazinās tādu faktoru būtiskums kā iespēja saņemt kredītu arī tad, ja vairums aizdevēju to nepiešķir (56%) un piedāvātie risinājumi kredīta atmaksas problēmsituācijās (31%).

Meklējam enerģisku un mērķtiecīgu pārdevēju!

Pievienojies mūsu komandai strauji augošā uzņēmumā. Mēs piedāvājam motivējošu bonusa sistēmu un atalgojumu, kas balstīta uz rezultātiem. UNLIMITED alga. Mums ir lieliski kolēģi un klienti, atraktīva darba vide ar novusa galdu un balance board, darbavieta ar terasi un skatu uz Daugavu, kā arī iespēja strādāt no mājām un citas priekšrocības.

Vebinārs: Nekustamais īpašums kā finanšu instruments

22. jūnijā, norisinājās Altero.lv un Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kameras rīkotais Finanšu dienas vebinārs, par aktuālo tēmu - Nekustamais īpašums kā finanšu instruments. Šoreiz vebinārs tika translēts arī publiski, Facebook LIVE tiešraidē.

Apdrošināšanas brokeris/-e

Mēs esam strauji augošs fintech startup uzņēmums, kas savu darbību uzsāka 2016. gada jūnijā un kopš šī brīža jau 100 000 Altero klientu ir salīdzinājuši kredītu piedāvājumus, savukārt kopējā kredītu izsniegšanas summa no Altero darbības sākuma sastāda vairāk nekā 100 miljonus eiro kopā Latvijā un Lietuvā. Šobrīd, jauna biznesa virziena attīstības ietvaros, Altero aicina savai komandai pievienoties Apdrošināšanas brokerim/ -rei.

Saruna par izmaiņām dzīvojamo īpašumu tirgū Rīgā, Pierīgā un Jūrmalā. Ieraksts

Raidījumā 'Intelligence of MONEY' viesojās "AVER Brokerage" izpilddirektors Deivids Cjukša. Raidījumā tika apskatīti dati par pieprasījuma izmaiņām dzīvojamo īpašumu tirgū Rīgā, Pierīgā un Jūrmalā, ko ietekmēja Latvijas iedzīvotāju jaunie paradumi un dzīvesveids, kā arī par nekustamā īpašuma tirgus vērtību izmaiņām.